Post by basperalpocatt on Mar 6, 2022 14:11:36 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Craze: restaurantgame ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Craze: restaurantgame IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats inschakelen ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Craze: restaurantgame 2022 version ▞▞▞
geweldig gratis spel Ik ben dol op dit kookgekte spel. Ik speel het de hele tijd. Ik ben net in Parijs aangekomen. Echter,. het enige grote probleem dat ik met deze game heb, is dat tijdens het spelen van games het spel vastloopt en ik het spel moet verwijderen en opnieuw moet installeren. mijn voortgang wordt meestal hersteld, maar het is vervelend
Het is een beetje moeilijk, maar het is echt heel erg leuk je zou dit spel moeten spelen het is geen tijdverspilling Ik hou van alle kleuren maak alsjeblieft meer kookspelletjes Ik ben dol op spelletjes die ik kan koken
Frustrerend - ik zou 5 sterren hebben gegeven, maar als je drie gratis +3 klanten beschikbaar hebt en ze zijn aan het einde van de ronde niet aangeboden om voorbij het laatste niveau van het eerste restaurant in Tokoyo te komen en alles in de voorraadkast.. je wilt gewoon de-installeren... (6/12/19 update) nu verwijderd, wordt het onmogelijk om verder te gaan.
Ik vind het een leuk spel alleen ik kom niet verder dan level 31 help?
Cooking Craze: Restaurant Game Spillehall oeb
Eerlijk. Ik ben hier dol op! geeft je zoveel kansen om munten te winnen. je kunt gemakkelijk levels halen. Als je levens verliest binnen de eerste 50 levels. je hebt gewoon niet hard genoeg je best gedaan. Helemaal aanbevelen!
Het spel is leuk en onderhoudend. Het enige nadeel dat ik ervaar zijn de updates. Het duurt een eeuwigheid voordat de download plaatsvindt. Ik heb het over dagen. Is hier hulp voor? 5 sterren nadat dit probleem is opgelost.
het is een leuk spel er wordt overal aan gedacht
Shadow Fight 3 - RPG fighting Vaidmenų žaid. bqlt
Kan niet updaten en dus niet meer spelen. Erg jammer.
Cooking Craze: Restaurant Game Arkada uvud
Mobiele spelletjes spelen op Elkspel, gratis voor iedereen!
het spel is leuk, ik was best ver, maar op een gegeven moment kan je gewoon niet anders dan lepels kopen met echt geld. daar baalde ik van dus heb het spel eraf gegooid.
stom
Het is echt leuk om te doen als je op iets wacht of rust en niet te veel doet. Het blijft maar doorgaan en dat maakt het op een bepaalde manier uitdagend. Er zijn verschillende ervaringen tijdens het spelen van het spel. In kookgekte kun je updaten en veel verschillende stijlen van tgings doen en dat is vooral waarom ik het leuk vind. Dat is mijn mening over kookgekte.
Cooking Craze - Startpagina | Facebook
Zelfs als ze contact hebben met ontwikkelaars over problemen, hebben ze de neiging om te negeren dat er een probleem is en tickets te sluiten. Omdat je in de IT-industrie hebt gewerkt, sluit je geen tickets als het probleem nog steeds bestaat en stuur je een domme e-mail met iets in de trant van "we weten dat dit een probleem is en dat dit al een tijdje is, onze ontwikkelaars werken eraan. " Het is niet goed genoeg. De game heeft ook zijn toevlucht genomen tot het verwijderen van een eerdere set indien voltooide niveaus en deze opnieuw in te stellen als nieuwe niveaus ... Honolulu is een voorbeeld
In-app-aankopen uitschakelen of beperken Big Fish Games biedt spelletjes die je gratis kunt spelen en waarin in-app-aankopen beschikbaar...
absoluut pissed off met deze game die ik nu al minstens twee jaar speel! Plots kan ik niet meer spelen vanwege een probleem waarbij de game constant vraagt om te updaten nadat ik mijn zuurverdiende geld eraan heb uitgegeven! Verder heb ik contact opgenomen met de technische ondersteuning die me steeds dezelfde antwoorden lijkt te geven die niet werken. Dit is het enige spel dat ik speel en ik ben erg teleurgesteld!
Hou van dit spel. Beste graphics-zeer realistische weergave van voedingsmiddelen. Zoveel verschillende werelden en moeilijk, maar niet te moeilijk dat je gedwongen wordt om iets te kopen. Geen advertenties en ik kan offline spelen. Mijn enige klacht is dat sommige niveaus repetitief worden, maar ik speel gewoon een paar dagen niet en kom terug voor een nieuwe binge. Ik vind het geweldig dat ze altijd om feedback vragen en deze ook lijken te implementeren
Het is een leuk spel, maar het wordt snel te duur. Wat later goed zou zijn omdat ik roze ploegen kan spelen en geld kan besparen, maar in het begin (het eerste restaurant in elke wereld) is het erg moeilijk om te spelen zonder enige upgrades. En het duurt eeuwen om geld te besparen als je maar ongeveer 40~60 munten per spel krijgt en de laagste upgrade 1500 kost. Je kunt dus geen upgrades krijgen terwijl 3 klanten hetzelfde bestellen en het duurt ongeveer 10 seconden om maken.
Maak het alsjeblieft! Ik heb geüpdatet en nu kan ik het spel niet spelen, het blijft sluiten
Ik ben dol op dit spel van alle kookspellen, maar ik heb 3 sterren gegeven omdat andere spellen meer levens geven, en het meest frustrerende is dat het afval vlak bij de friteuse in het restaurant wordt geplaatst. Je moet verschillende van de moeilijkere niveaus meerdere keren verslaan om een nieuw restaurant te krijgen, maar dat duurt een eeuwigheid en je gebruikt al je middelen, want je kunt niet anders dan op de prullenbak klikken als je je haast om bestellingen te plaatsen. Er is niets dat bevestigt of je op de prullenbak wilde klikken.
Cooking Craze: Restaurant Game Arkada uvud
Echt een goed spel! Heeft soms wat tijd nodig om vooruit te komen. Vooral als je weinig boosts hebt, maar je kunt er uiteindelijk wel komen. Ik denk dat 30 minuten wachten op een leven een beetje veel is.. Zou veel beter zijn als dit een beetje ingekort was. Ik weet dat je soms onbeperkt kunt spelen, maar ik krijg deze altijd als ik geen 30 minuten of een uur over heb! Lol.
Ik heb nog nooit zo'n spel gespeeld, maar ken iemand die het speelt en gek wordt om de uitdagingen te voltooien, dus ik dacht ik probeer het en het is heel leuk! Tenminste tot nu toe. Ik kan me voorstellen dat het veel uitdagender zal worden, wat het misschien frustrerender maakt, maar dat hoort er allemaal bij. Bedankt!
Waarschijnlijk het beste tijdmanagementspel dat ik ooit heb gespeeld. Af en toe zijn er levels waarvoor je een boost nodig hebt om te slagen, maar het spel is genereus met hen als je de dagelijkse geschenken en uitdagingen krijgt, dus je hoeft geen boosts te kopen als je goed speelt. Er zijn altijd kleine nevenevenementen naast de steden waar je doorheen speelt.
Ik heb de meeste kookspellen gespeeld, en deze was veruit mijn favoriet. Ik speel het altijd graag. Nu niet zo veel. Je gebruikt om de meeste niveaus te kunnen spelen en verslaan. Ja, sommige waren moeilijker dan andere, maar het was leuk. Nu is het onmogelijk om bijna elk ander niveau te verslaan zonder niet alleen boosts te gebruiken, maar het is onmogelijk om ze nu ook te gebruiken...
Veel plezier. Vereist uitstekende oog-handcoördinatie. Ik hou van het spel, maar het zit vol met glitches en fouten. Geluid doet het niet, valt uit bij openen. Moet alleen zo snel mogelijk worden geüpgraded en gerepareerd.
Leuk en spel. Is er ook multiplayer optie?
Leuk en spel
Cooking Family :Craze Madness Restaurant Food Game
Spel laad niet meer na update. Maak het!!
Ik speel dit spel al 3 jaar. Ik vind het leuk omdat het test hoe snel mijn vinger- en hersencoördinatie. Het is echter een cyclus die ik heb opgemerkt. Na een bepaald niveau kun je het volgende niveau niet overtreffen, tenzij je hun lepels en hun boost koopt. Ik heb veel geld uitgegeven aan deze game en ik vind het nogal oneerlijk voor mensen die deze game-ontwikkelaar hebben gesteund. Daarom heb ik de moeilijke beslissing genomen om deze game te verwijderen.
Genoten ervan. Het was leuk en uitdagend, maar ik heb geen energie meer voor de uitdaging. Blijf geweldige games maken. Dit spel is geweldig: grafisch, verschillende dingen aan de hand, houdt je bezig en geeft goede cadeaus als je na een lange tijd terugkomt.
De game was echt leuk, totdat ik op een bepaald punt kwam waarop je absoluut wat "boosts" moet gebruiken om de levels te halen. Ik heb alles gemaximaliseerd wat ik kon en ik ben nog steeds niet in staat om het gestelde doel van de niveaus te bereiken... zou kunnen verwijderen omdat het geen zin meer heeft.
Wat is er de laatste tijd mis met het spel? De helft van mijn stad kan niet laden, ik kan niet naar andere steden... Anders geniet ik ervan, speel het al 2 jaar. Ik vind het niet leuk hoe je sommige niveaus kunt verslaan door alleen add-ons en geld te gebruiken, maar toch, ik geniet ervan. Maar repareer alstublieft de nieuwste bugs.
Leuk spel. Echt balen op de getimede levels. Je tijd begint en na 4 of 5 seconden THEN01 komen de klanten naar buiten. Je maakt niet eens een kans om het level te winnen zonder je lepels te gebruiken. En als je dan je lepels gebruikt, gaat er iets anders mis zodat je de lepels op hetzelfde niveau kunt blijven gebruiken. Speel al maanden en dit is echt klote aan dit spel. Het maakt niet uit hoe vaak je hetzelfde niveau speelt, zonder geld uit te geven kun je niet winnen. Ik blijf voorlopig spelen
Leuk om te doen
Het was leuk, totdat de advertenties bleven komen en je er niet meteen doorheen kon bladeren. Ik kreeg net een hekel aan het spel, al die advertenties die mijn tijd verspilden, dus ik heb het spel verwijderd.
Spel zou beter zijn als je geen Facebook hoefde te hebben om alle uitdagingen te krijgen
Het is een heel leuk spel, er zijn verschillend werelden met eten, je wilt heel leuk doorspelen, dat is erg leuk. Maar nu hangt het spel vast. Ik hoop dat het snel wordt opgelost.
Het spel is leuk. Maar zelfs als ik alle beschikbare boosts gebruik, heb ik nog steeds ontdekt dat ik een of twee keer '3 extra klanten/extra 30 seconden' heb moeten kopen. Ik vind ook dat veel ingrediënten heel dicht bij elkaar liggen en het is veel te gemakkelijk om per ongeluk op het verkeerde te drukken, wat het belachelijk maakt als je iets niet kunt weggooien. Het is veel te gemakkelijk om echt geld uit te geven om zelfs de eerste niveaus in de latere steden te bereiken.